sporum

sporla ilgili herşey…

MESUT RESMEN REAL MADRİD’DE

Posted by sporumsu 18/08/2010

Almanya’nın Türk kökenli futbolcusu Mesut Özil resmen Real Madrid’li oldu. Mesut 6 yıllık sözleşmeye imza attı..

Dün dünya spor kamoyu bu transferi konuşmuştu. Dünya kupasında yıldızı parlayan Alman Milli takımımın orta saha oyuncusu Werder Bremenli Mesut Özil Real Madrid’etransfer olmuştu. İspanyol devi Real Madrid Mesut Özil’e imzayı attırdı. Mesit Özil 6 yıllık sözleşmeye imza atarken basın mensuplarının sorularını yanıtlıyor…

Dünye devine geldim. Hayalim Real Madrid’di. Dileklerim kabul oldu. Burçok arkadaşım da Real Madrid’e transfer olmak istiyor. Ve ben bunu genç yaşta gerçekleştirdim. Ne mutluyum…

Real Madrid bur dünya devi kadrosundan iyi futbolcular barındırıyor. Her arkadaşım birkalite. O yüzden Real Madrid bir dev. Ben de bu takıma katkıda bulunmak istiyorum. Ve bir an önce oynamak için sabırsızlanıyorum..

Messi ile kıyaslanıyorum ben. Benim adım Mesut. Bu tür söylemlere girmek istemiyorum. Real Madrid’e transfrim öncesi Teknik Direktör Jose Mourinho ile görüştüm. Hocamız da çok kaliteli bir deneyimli bir isim. Şu an kadroda bana nerede görev verirse orada oynayacağım. Ben 10 numara pozisyonunda oynuyorum ama Real Madrid formasıyla hocam nerede görev verirse orada oynayacağım…

Mesit Real Madrid’de 6 numaralı formayı giyecek. Mesut Özil imza töreninin ardından 6 numaralı formasıyla basın mensuplarına poz verdi…

BASIN TOPLANTISINI İZLEMEK İÇİN TIKLAYIN..

Bir Cevap Yazın

 
